לאורך השנים ראיתי שאחד מהדברים החשובים ביותר למכירה זה היכולת להתאים את הפרויקט לקהל יעד הנכון,
זה מתבטא במחיר בגודל דירה באזור באוכלוסייה ותשתיות קהילתיות שיש באזור .
אחד מהכלים לבחירת קהל יעד שאני ממליץ ויודע לעשות היא קבוצות מיקוד – לוקחים קבוצות של אוכלוסיות שחושבים המתאימים לפרויקט לאחר ניתוח וישיבה עם הקבוצות ניתן לקבל תשובות מפתיעות ונקודות חשובות לצורך דיוק הפרויקט לאוכלוסייה המתאימה,הדבר מביא יכולת לדייק את המשך התהליכים הן מבחינת תכנון פרסום וכו'
אנחנו בחברת "דיוק" נדע להוביל וללוות אתכם בשלב זה.
לאחר שקבענו את קהל היעד המדויק לפרויקט חשוב לתת הנחיות לאדריכלים לתכנון הבתים המתאים לקהל היעד כגון גודל הבתים ,כמות חדרים או גודל החללים המרכזים
ברגע שיודעים לדייק את המוצר לקהל יעד ניתן למכור את המוצר במחיר טוב
ובמהירות גבוה יותר
בשלב זה ננתח ונבין את החוזקות והחולשות של הפרויקט ועל ידי מיתוג נכון של הפרויקט נדע להבליט את החוזקות ולתת מענה לחולשות
זה שלב מאוד חשוב בתהליך המיתוג ככה ניצור שפה נכונה וייחודית המדברת בגובה העיניים לקהל יעד שלנו בפרסום ונביא לידים מדויקים ונכונים לפרויקט
בשלב הזה מכניסים גם משרד פרסום וחשוב שיהיה משרד שמכיר ויודע לדבר לקהל יעד שלנו
גם פה הניסיון שלנו עוזר ואף חוסך עלויות מיותרות על ידי בחירה נכונה של משרד הפרסום ובידול של הפרויקט
בעולם של המכירות קיים שלל אפשרויות של פרסום ממודעות בעיתונים, שלטי חוצות, פיסבוק, גוגל ,טיקטוק, ועוד הרבה אפשרויות.
היכולת לדייק לפרויקט את הפלטפורמה הנכונה חוסכת המון כסף וזמן למכירת הפרויקט,גם פה לאור הנסיון והידע שלנו על הפלטפורמות אנחנו נדע ונמליץ את הלקוח בתהליך על מנת שיפורסם במקום הנכון ובזמן הנכון
חלק מאוד חשוב בניהול נכון של שיווק פרויקט לפני שמתחילים לעשות תוכנית של יעדים וממנו נגזור תוכנית פרסום הדבר נותן מעקב ברמה חודשית ולתקן ולדייק את הקמפיין מול הוצאות כמות הלידים ואת המשפך עד מכירה בסוף
אנחנו ב-"דיוק" לאחר ניסיון של שנים יודעים את המספרים ואת יחסי ההמרה הנכונים לעולם הנדל"ן
יחד איתכם נשב ונכין לפני תחילת הקמפיין את היעדים ככה תוכלו לדעת מראש את ההוצאות השיווק וקצב מכירת הבתים
לאחר כל ההכנות סוף סוף יוצאים לפרסום
באיזה פלטפורמה? איפה מפרסמים ? באיזה תקציב?
פה חשוב הניסיון והידע מול כל מגזר וקהל היעד מה נכון ואיך נכון לפרסם ומתי לפרסם.
יש המאמינים לזרוק הרבה חצים ולשלם הרבה כסף ואז חץ אחד תופס אנחנו ב-"דיוק" מאמינים בלזרוק חץ אחד אבל מדויק וחזק וככה לשבור את הקיר
יוצאים לפרסום עם יד על הדופק במהלך הפרסום נצליח להגיע ליעדים בתקציבים שהוחלט להגיע ליעד ולמטרה
במהלך הקמפיין נכנסים בדרך כלל המון לידים כל ליד שווה כסף מערכת CRM זה כלי שנותן לנו כמה דברים
איך גורמים לליד להפוך לפגישה שתוביל למכירה ?
לאחר שחקרנו דייקנו פרסמנו חשוב מאוד שהשיחה של אנשי המכירות תמשיך את הקו ותדע לענות על חסמים הקיימים בפרויקט להדגיש את היתרונות ובעיקר לראות ללקוח את הצורך שלו בפרויקט שלנו
בדיוק בשביל זה צריך לדעת להכין תסריטי שיחה מדויקים על מנת שלא נפספס אף ליד
בגלל הניסיון שיש לנו בשלל פרויקטים אנחנו יודעים להכין ולכוון את אנשי המכירות בצורה היעילה והטובה ביותר.
כמה פעמיים יצא לך לכם לראות פרסום להתקשר ועד שקיבלתם מענה כבר לא היה לכם צורך בשרות או במוצר שקיבלתם?
בעידן של היום הלקוחות רוצים כמה שיותר מהר וכמה שיותר שקיפות ובהירות במוצר שהם מתעניינים
אצלנו אנחנו שמים דגש "מענה באותו יום" ועל ידי כך אחוזי ההצלחה שלנו במכירה גדלה
לקנות דירה זה החלטה לפעמיים של פעם בחיים מדובר על החלטה לא קלה לזוג ולכן הרבה מהפגישות קשה לאנשים לעשות את ההחלטה
לדעת להוביל זוג להחליט לחתום זוהי מיומנות של למידה וניסיון
אנחנו ב- "דיוק" נלווה את הלקוח עד לחתימת חוזה המלא הן עם העו"ד, המשפחה, והבנקים.
איתנו הם ירגישו שיש מי שהולך איתם צעד צעד עד הסוף